Feyhan Yaşar iş hayatına 1978 yılında Yaşar Topluluğu şirketlerinden DYO’da başladı. Daha sonra Yaşar Topluluğu’nda finans ve yönetim alanlarında yönetici olarak yer aldı. Selçuk Yaşar’ın Onursal Başkan olmasından sonra 2004-2009 yılları arasında, Yaşar Holding Yönetim Kurulu Başkanlığı görevini üstlendi. Uzun yıllar Topluluk şirket Yönetim Kurulları’nda görev yapan Feyhan Yaşar 2014-2021 arası Yaşar Holding Başkan Vekilliği görevini üstlendi. Feyhan Yaşar Ocak 2022 tarihi itibarıyla Yaşar Holding Yönetim Kurulu Başkanı’dır. Ayrıca Topluluk şirketlerinin Yönetim Kurulları’nda da görev almaktadır. İş hayatının yanı sıra eğitim, kültür, sanat ve spor alanlarında toplumun gelişimine destek olan çok sayıda sivil toplum kuruluşunda aktif görev alan Feyhan Yaşar, Yaşar Eğitim ve Kültür Vakfı İdare Heyeti Başkan Yardımcısı, Selçuk Yaşar Spor ve Eğitim Vakfı Yönetim Kurulu Üyesi ve Yaşar Üniversitesi Mütevelli Heyet Üyesi’dir. İş hayatının yanı sıra TÜSİAD Yönetim Kurulu Üyeliği, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) İçecek Sanayi Meclis Başkanlığı, DEİK Danimarka İş Konseyi Başkanlığı görevlerinde bulunmuş, World Economic Forum (WEF) Üyeliği ile yıllık DAVOS toplantılarına katılım göstermiştir. Dış Ekonomik İlişkiler Kurulu (DEİK) Birleşik Arap Emirlikleri İş Konseyi Yürütme Kurulu Üyesi, EBSO Meclis Üyesi, SEV Mütevelli Heyet Üyesi, Boğaziçi Üniversitesi Vakfı Mütevelli Heyet Üyesi, TÜSİAD, SETBİR ve ESİAD üyesidir. T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından yürütülen, İzmir-Seferihisar’da yer alan Teos Antik Kenti kazılarına 2011 yılından beri bireysel destek vermekte olan Feyhan Yaşar, 2014 yılından bu yana Lüksemburg Fahri Konsolosu’dur. Mayıs 2021 yılında Lüksemburg Büyük Dükalığı tarafından yaptığı hizmetler için “Order of the Oak Crown - Meşe Tacı Nişanı” ile onurlandırılmıştır. Feyhan Yaşar, lisans eğitimini Boğaziçi Üniversitesi İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü’nde tamamlamış, yüksek lisansını da Dokuz Eylül Üniversitesi İktisat Anabilim dalında yapmıştır. İngilizce ve Fransızca bilmektedir.
1986 yılında Boğaziçi Üniversitesi İdari Bilimler Fakültesi’nde lisans, Aralık 1989’da Indiana Üniversitesi’nde MBA eğitimini tamamlamıştır. İş hayatına 1986 yılında Yaşar Topluluğu’nda Başkanlık asistanı olarak başlayan İdil Yiğitbaşı, 1990-1995 yılları arasında Sistem ve Mali Analiz Koordinatör Yardımcılığı, 1995 yılında Pınar Gıda Grubu Koordinatörlüğü, 1997-2001 yılları arasında Pınar Gıda Grubu Başkan Yardımcılığı ve 1 Şubat 2001-31 Ocak 2006 tarihleri arasında Pınar Gıda Grubu Süt ve Süt Ürünlerinden sorumlu Başkan Yardımcılığı ve Topluluk şirketlerinde Yönetim Kurulu Üyeliği görevlerini üstlenmiştir. 2003-2009 yılları arasında Yaşar Holding Yönetim Kurulu Başkan Vekili, 2009-2015 yılları arasında Yaşar Holding Yönetim Kurulu Başkanı olarak görev yapmıştır. İdil Yiğitbaşı Nisan 2015 tarihinden bu yana Yaşar Holding Yönetim Kurulu Başkan Vekilliği, Yaşar Topluluğu şirketlerinde Yönetim Kurulu Başkan ve üyelikleri görevlerini sürdürmektedir. İdil Yiğitbaşı, Selçuk Yaşar Spor ve Eğitim Vakfı Başkan Yardımcısı, Yaşar Eğitim ve Kültür Vakfı Yönetim Kurulu Üyesi, Ege Bölgesi Sanayi Odası (EBSO) ve İzmir Kültür, Sanat ve Eğitim Vakfı (İKSEV) Yönetim Kurulu Üyesi, Dış Ekonomik İlişkiler Kurulu Birleşik Krallık İş Konseyi Yürütme Kurulu (DEİK), Ege Genç İşadamları Derneği (EGİAD) Danışma Kurulu, Türk Sanayici ve İşadamları Derneği (TÜSİAD), Türkiye Süt, Et, Gıda Sanayicileri ve Üreticileri Birliği Derneği (SETBİR), Ege Sanayicileri ve İşadamları Derneği (ESİAD), TAİDER (Aile İşletmeleri Derneği), Reklamverenler Derneği (RVD) ve Türkiye Kurumsal Yönetim Derneği (TKYD) üyesidir.
1982 yılında Galatasaray Lisesinden, 1987 yılında Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümünden mezun oldu. İş yaşamına 1987 yılında Enka Dış Ticaret A.Ş‘de Operasyon Yetkilisi ve Satış Temsilcisi olarak çalıştı. 1988 yılında Vakıf Finansal Kiralama A.Ş.’ne Satış ve Pazarlama Temsilcisi olarak geçti. 1989 –1992 yılları arasında Vakıf Leasing’de Satış ve Pazarlama Müdürü olarak görev yaptı.1992 yılında Tekstilbank İştiraki olan Rant Finansal Kiralama A.Ş’de Genel Müdür Yardımcısı olarak göreve başladı. Bu kurumda 1997 yılına kadar sırasıyla Satış , Pazarlama , daha sonra Finans’ı da kapsayacak şekilde Genel Müdür Yardımcılığı görevlerinde bulundu. 1997 yılında Dış Ticaret Finansal Kiralama A.Ş’nde Genel Müdür ve Yönetim Kurulu Üyesi olarak görev yapmaya başladı. Dışbank’ın ortaklık yapısının değişmesi nedeniyle 2005-2011 yılları arasında; 5 yılı Fortis Finansal Kiralama A.Ş’nde , son bir yılı BNP Parisbas Finansal Kiralama A.Ş. olmak üzere aynı görevlerde bulundu. Bu dönemde 2001-2006 yıllarında Leasing ve Factoring şirketlerinde eş zamanlı olarak Genel Müdürlük ve Yönetim Kurulu üyeliği yaptı. Dışbank ; Belçika – Hollanda ortaklı Fortisbank’a satıldıktan sonra bir çok değişik ülkede leasing ve Factoring şirketleri bulunan ve bu organizasyonları iki ayrı Holding bünyesinde yürüten yapıda Factoring tarafındaki görevini bıraktı. 23 ülkede şirketi bulunan Fortis Lease Holding bünyesinde , Fortisbank BNP Paris Bas Bankasına satıldığı 2011 yılına kadar görevlerine devam etti. BNP Parisbas Leasing bünyesinde bir süre daha görev yaptıktan sonra , 2011-2018 yıllarında Alternatif Finansal Kiralama A.Ş’nde Genel Müdürlük ve yönetim Kurulu üyeliği yaptı. Ayrıca 10 yılı aşkın çalıştığı Leasing şirketlerini temsilen uluslarası bir kuruluş olan IFLA (International Finance & Leasing Association) bünyesinde toplantılara katılarak ve komitelerde yer alarak dünyadaki gelişmeleri takip etti. 30 yıldan fazla finansal sektörde yönetim kurulu seviyesi dahil tecrübesi olan Pelin Lokmanhekim, bu 30 yılın 21 yılında Türk ortaklı ve yabancı ortaklı şirketlerde CEO olarak çalıştı . Aynı zamanda Finansal Kiralama Derneğinde ve sonrasında Finansal Kurumlar Birliğinde Yönetim Kurulu üyeliği yaptı . Uzmanlıkları, Değişim yönetimi; Satış, pazarlama , finans, planlama, maliyet yönetimi yoluyla karlılığı maksimize etme, derin finansal sektör tecrübesi ve vizyonu ; en zor koşullarda bile hedefe odaklanma; pozitif, yaratıcı düşünce , analitik beceriler ve problem çözme yeteneği ; Takım Yönetimi , motivasyonu yüksek ve güçlü takım yaratma becerisi alanlarını kapsamaktadır. İşi dolayısıyla farklı kültürlerde yetişmiş, farklı dili ve inançları olan bir çok kişi ile hem tanışma, hem de çalışma fırsatı oldu . Tecrübelerini paylaşmak ve Kurumsal hayatta ilerlemek isteyenlere rehber olmak amacıyla profesyonel hayatı sonrası koçluk eğitimleri ve sertifikaları aldı, Kurumsal tarafta Kariyer ve Performans Koçluğu yanısıra bireysel Koçlukta yapmaktadır.
1990 yılında Boğaziçi Üniversitesi İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümünde lisans derecesini tamamladı. İş yaşamına 1990 yılında Colgate Palmolive Türkiye’de pazarlama bölümünde Ürün Müdürü olarak başlayan Coşkun Bedük, 1993 yılında Eczacıbaşı Topluluğu’nda İpek Kağıt bünyesinde çalışmaya başlamış ve otuz yıl boyunca Eczacıbaşı Topluluğu’nda çeşitli kuruluşlarda görev yapmıştır. Bu süre içinde İpek Kağıt ve Eczacıbaşı Girişim Pazarlama’da hızlı tüketim ürünlerinde pazarlama ve satış alanında yöneticilikler yapan Coşkun Bedük 1999 yılında Eczacıbaşı-Schwarzkopf’da kurucu Genel Müdür olmuştur. Sonraki dönemde sırasıyla Kanyon Yönetim ve Pazarlama, Eczacıbaşı-Beiersdorf, Eczacıbaşı Hijyen Ürünleri ve Eczacıbaşı-Giesecke Devrient’de Genel Müdürlük, Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri Grubunda Pazarlama Grup Başkan Yardımcılığı yapmıştır. Yöneticilik yaptığı kuruluşlarda Hızlı Tüketim Ürünleri, Gayrimenkul Geliştirme/Yönetim ve Ödeme Sistemleri alanlarında uzmanlık kazanmıştır. Profesyonel yaşamını sürdürürken Harvard Business School’da Strategic IQ ve Building&Sustaining Competitive Advantage programlarını tamamlamıştır. Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Federasyonu’nda görev almış, Alışveriş Merkezleri Yatırımcıları Derneği’nde (AYD) Yönetim Kurulu Üyeliği yapmıştır.
1954 Ankara doğumlu Kemal Erol; ilk, orta ve lise eğitiminden sonra Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi’ni 1975 yılında iyi derece ile bitirdi. Aynı Fakültenin ilk master öğrencisi olarak Özel Hukuk dalında İpoteklerle ilgili ilk master tezini 1977’de yayınladı. Uşak ve Araklı (Trabzon) Hakimliklerinden sonra 1981-1989 arasında Yargıtay 7'nci Hukuk ve 11'nci Hukuk (Ticaret) Dairelerinde Tetkik Hakimliği yaptı. Bu arada Türkiye’nin Avrupa Birliği ile ilgili çalışmaları için 1987’de sınavla seçilerek bir yıl İngiltere’de Norwich ve Londra'da eğitim gördü. Ertesi yıl Hollanda Amsterdam Üniversitesine devam ederek "Avrupa Topluluğu ve Türk Rekabet Mevzuatlarının Karşılaştırılması" isimli tezi ile Avrupa Topluluğu Hukuku alanındaki ikinci Yüksek Lisans derecesini de aldı. Daha sonra Jean Monnet bursunu kazanıp Ankara ve Londra Üniversitesi King’s College’de çalışmalarını tamamlayarak “Rekabet Kurallarının Ülke Dışı Uygulaması” konulu tezle Avrupa Toplulukları Hukuku Doktoru unvanını kazandı. Adalet Bakanlığı Avrupa Topluluğu Koordinasyon Dairesinin kurucularından olup,1989-1997 arasında Türk mevzuatının Avrupa Birliğine uyumu çalışmalarında aktif görev aldı. Bu arada Rekabet Alanındaki Mevzuat Uyum Komitesi Başkanlığını; Şirketler Hukuku ve Kamu İhaleleri alanındaki Mevzuat Uyum Komitelerinin de raportörlüğünü yaptı. T.B.M.M’nce 1994 sonunda kabul edilen ilk Rekabet kanununun hazırlanmasındaki katkılarının bir sonucu olarak, Yargıtay kontenjanından seçildiği ilk Rekabet Kurulunda Kurucu üye ve ikinci Başkan olarak 1997-2003 Mart arasında 6 yıl görev yaptı. Görev süresinin bitiminden sonra Rekabet Kurulundan ve Hakim’likten emekli olarak, 3 yıl sureyle Koç Holding A.Ş ’nin Baş Hukuk Müşavirliği görevini yürüttü. 1 Mart 2006 tarihinde kendi isteğiyle bu görevinden ayrılarak Dr. Kemal Erol Hukuk Bürosunu kurdu. Rekabet Hukuku alanında, Türkiye’de olduğu kadar Avrupa Birliği, OECD, UNCTAD ve WTO çevrelerinde de tanınan Dr. Kemal Erol TÜSİAD üyeliğini ve 2004-2008 yıllarında TÜSİAD Rekabet Çalışma Grubu Başkanlığını yürüttü. Halen Rekabet Derneği İstanbul Şubesi Yönetim Kurulu Başkanlığını ve Türkiye Kurumsal Yönetim Derneği (TKYD) Yönetim Kurulu üyeliği görevlerini yürütmüştür. 2003- 2012 yılları arasında Yeditepe Üniversitesi Hukuk Fakültesinde Rekabet Hukuku yüksek lisans dersleri veren ve aynı üniversitenin Eczacılık Fakültesi Kurucu Dekanı Prof. Dr. Dilek Erol ile evli olan Dr. Kemal Erol 2018 yılında Lefkoşe’de kurulu Kıbrıs Amerikan Üniversitesinin Kurucu Dekanlık görevinde bulunmuştur.
Yükseköğrenimini İstanbul Teknik Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü’nde tamamladıktan sonra 2011 yılında Koç Üniversitesi Executive MBA programından yüksek lisans derecesini almıştır. Profesyonel iş hayatını sürdürürken Harvard Business School ile Columbia Üniversitesi’ndeki Yönetici ve Lider Geliştirme programlarından, Columbia Business School ve London Business School’da Global Executive MBA’den mezun olmuştur. İş yaşamına 2001 yılında ABD’de Nautilus Foods bünyesinde Üretim ve Verimlilik Uzmanı olarak başlamıştır. Akkol, Koç Holding’e 2003 yılında İnsan Kaynakları Uzman Yardımcısı olarak katılmış, 2004-2005 yılları arasında İnsan Kaynakları Uzmanı, 2005-2009 yılları arasında Denetim Uzmanı ve Kıdemli Denetim Uzmanı olarak çalışmıştır. 2009-2010 yılları arasında Sistem Geliştirme ve İnsan Kaynakları Yöneticisi, 2010-2014 yılları arasında Sistem Geliştirme ve İnsan Kaynakları Koordinatörü, 2014-2021 yılları arasında İnsan Kaynakları Direktörü görevlerinde bulunmuştur. 2021-2022 yılları arasında İnsan Kaynakları ve Endüstri İlişkileri Başkanı olarak görev yapan Akkol, 2022 Nisan ayından itibaren görevine Turizm, Gıda ve Perakende Grubu Başkanı olarak devam ediyor. Bununla birlikte, Türkiye İşveren Sendikaları Konfederasyonu (TİSK), Türkiye Metal Sanayicileri Sendikası (MESS) ve MESS Eğitim Vakfı’nda Yönetim Kurulu Başkanlığı, Türkiye İş Kurumu’nda (İŞKUR) ise Yönetim Kurulu Üyeliği görevlerini yürütmektedir.
İlk, orta ve lise eğitimini İzmir’de tamamlayan Yılmaz Gökoğlu, Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi İktisat-Maliye Bölümü’nden 1977 yılında mezun oldu. 1978-1982 yılları arasında Maliye Bakanlığı’nda Hesap Uzmanı olarak görev yaptı. Maliye Bakanlığı’ndaki görevinden ayrılarak, 1983 yılında Yaşar Topluluğuna Mali İşler Koordinatör Yardımcısı olarak katılan Yılmaz Gökoğlu, 1988 -1990 yıllarında Dyosad A.Ş.’de Mali İşler Genel Müdür Yardımcılığı, 1990-1995 yıllarında Tuborg A.Ş.’de Mali İşler Genel Müdür Yardımcılığı görevlerini üstlendi. 1995 yılından itibaren Yaşar Holding A.Ş.’de sırası ile Denetim Koordinatörlüğü, Mali İşler ve İştirakler Koordinatörlüğü, Temmuz 2000 tarihinden itibaren Mali İşler ve İştirakler Başkan Yardımcılığı ve Nisan 2001’den itibaren de mevcut görevlerine ek olarak Denetim Başkan Yardımcılığı’na atandı. Nisan 2007 tarihinde Yaşar Holding Yönetim Kurulu Üyeliği’ne seçildi. Nisan 2009-Nisan 2014 tarihleri arasında Yaşar Holding Yönetim Kurulu Başkan Vekilliği görevini üstlendi. Yaşar Holding’de Yönetim Kurulları Genel Sekreterliği görevini de yürüten Yılmaz Gökoğlu, Topluluk bünyesinde bulunan diğer şirketlerde de Yönetim Kurulu Üyesi ve Komite Üyesi olarak görev almaktadır. Aynı zamanda, Yaşar Eğitim ve Kültür Vakfı İdare Heyeti Üyesidir. Yeminli Mali Müşavirler Odası Üyeliği, Hesap Uzmanları Derneği Üyeliği, Mülkiyeliler Birliği Derneği Üyeliği ile Ege Bölgesi Sanayi Odası Meclis Üyeliği bulunmaktadır. Yılmaz Gökoğlu, Bağımsız Denetçi ve Yeminli Mali Müşavirlik lisanslarına da sahiptir.