Altın Yunus, yenilikçiliği odağına alarak 27 milyon TL’lik yatırımla kalite standartlarını yükseltti. Hizmet kalitesini sürekli yükselten Tesis, 2023 yılını 223,4 milyon TL’lik net satış rakamıyla kapattı.
SEÇKİN VE KALİTELİ HİZMET
Altın Yunus, her yıl yeni trendler doğrultusunda güncellediği pazarlama stratejilerinde bu yıl da tüm konuklarının konfor ve mutluluğunu odağına almaya devam etti. Satış fiyatlarını Euro para birimine endeksleyen Altın Yunus, yıl boyunca dinamik fiyat politikası uyguladı. Piyasayı ve rakiplerini yakından takip eden Altın Yunus, hizmet kalitesi ve yenilikçiliğiyle öne çıkmaya devam etti.
Hızla büyüyen toplantı, etkinlik, konferans ve fuar (MICE) segmentinde önemli organizasyonlara ev sahipliği yapan Altın Yunus, banket & catering faaliyetlerinde de dikkat çeken prestijli davetlere sahne oldu. Tesis, 2023’ün en dikkat çeken organizasyonları arasında yer alan “Baküs Yaz Konserleri” ile fark yarattı.
“Sürdürülebilir Turizm Sertifikası” kriterlerini eksiksiz yerine getiren Altın Yunus, hizmette kalite çıtasını zirvede tutmayı hedefleyen müşteri memnuniyeti politikasıyla, yıl sonunda yine başarılı sonuçlar elde etti. Altın Yunus, toplam 74.908 geceleme sayısı ile 2023 yılını kapattı. Ağırlıklı olarak yerli misafirlerin konuk edildiği dönemde Altın Yunus’un pazar dengesi %96 iç pazar, %4 ise dış pazar olarak gerçekleşti. 2023 yılında doluluk oranı %25 olurken, Tesis net satışları 223,4 milyon TL’ye ulaştı.
Pandemi sürecinde sosyal yaşamın parçası haline gelen “QR Kod Sistemi”ni 2023 yılı boyunca restoranlarında kullanılmaya devam edildi. Böylece temas en aza indirilerek hem konukların hem de çalışanların sağlığının korunmasına destek olundu.
Altın Yunus, yenilikçi anlayışını 2023 yılında da sürdürdü: Geleneksel olarak “Oda Kahvaltı” ve “Yarım Pansiyon” hizmet veren Tesis, yükselişe geçen “uzun dönem konaklama” trendi doğrultusunda, Marin Plus ve Beach Plus apartlarını “Altın Yunus Homes” konseptinde “Room Only” (Sadece Oda) olarak misafirlerine sunmaya devam etti. Değişen çalışma koşullarına uyum sağlamak üzere, Çeşme bölgesinde ikamet eden veya tesiste konaklayan beyaz yaka uzaktan/evden çalışanlar için hayata geçirilen “Altın Yunus Work Inn” konsepti 2023 yılında da devam etti.
2023 YATIRIMLARI
Güncel trendler ve misafir beklentileri doğrultusunda büyüme ve gelişim stratejilerini oluşturan Altın Yunus, 2023 yılında müşteri memnuniyetini odağına alarak yaptığı 27 milyon TL’lik yatırımla kalite standartlarını yükseltti.
Küresel gelişmeleri, sektörel öncelikleri ve değişen müşteri davranışlarını dikkate alarak yol haritasını oluşturan Şirket, 2023 yılında konuklarının huzurlu, konforlu, rahat ve güvenilir tatil beklentilerine eksiksiz cevap vermeyi sürdürdü.
Altın Yunus, tenis tutkunu konuklarının memnuniyetini artırmak üzere 2023 yılında kortlarını yeniledi. Bu sayede tesisin, 2024 yılında tenise ilgi duyan misafir profilinin ilgi odağı olması bekleniyor.
Altın Yunus, tesisin rutin bakım ve yenileme çalışmalarına yönelik yatırımlarına 2023 yılında da devam etti.
GELECEK HEDEFLERİ
Altın Yunus, acentelerle kurduğu iş birliklerini güçlendirerek bölgedeki turizm beklentilerine en iyi şekilde cevap vermeyi hedefliyor. Bireysel satışları artırmayı hedefleyen Şirket, bu doğrultuda şikayet, talep ve önerileri toplamak üzere hayata geçirdiği kurumsal çağrı merkezini dijitalleştirme çalışmalarını sürdürüyor. Ayrıca, MICE segmentinde gözde bir tesis olan Altın Yunus, fiziki ve çevrim içi toplantılara ev sahipliğini sürdürmek ve bu organizasyonları artırmak amacıyla partnerleriyle yeni iş birlikleri geliştiriyor. Tesis, aynı zamanda Türkiye’nin tanıtımını da destekliyor. Ülke turizmine katkıda bulunmak amacıyla Altın Yunus, yabancı turistlerin Çeşme bölgesine talebini artırmak için sürdürdüğü geleneksel veya dijital kanallardan yürütülen pazarlama çalışmalarına daha fazla bütçe ayırmak üzere planlamalarına devam ediyor.
Öncü kimliğiyle her zaman fark yaratan Altın Yunus, dijitalleşmeyi hayata geçiren ilk kuruluşlardan biri olarak, kurum içindeki uygulamaların sürekli güncel kalmasını sağlıyor. Bu doğrultuda Şirket, 2024 yılında bilgisayar donanım altyapısını değiştirmeyi ve kullanıcı dostu Wi-Fi sistemini yeniden yapılandırmayı planlıyor.
Misafirlerinden gelen geri bildirimleri ölçümleyen Altın Yunus, 2024 yılında müşteri memnuniyetini %95’e yükseltmeyi hedefliyor.